דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


כל הסיבות שצמח ליקריץ הוא טוב לבריאות 

מאת    [ 10/08/2015 ]

מילים במאמר: 419   [ נצפה 4516 פעמים ]

צמח ליקריץ הוא צמח שורש שגדל באירופה ומכיל הרבה ערכים תזונתיים טובים שיכולים לסייע לכם לרפא ולהתמודד עם מחלות רבות. צורכים את הליקריץ לא בצורתו של שורש אלא מוציאים את תמצית השורש, שהיא מיץ מאוד מאוד טעים ומתוק כמו סוכר.

לליקריץ מספר רב של יתרונות בריאותיים שמסייעים לגוף והופכים אותו למזון על נפלא. להלן כמה יתרונות מוכרים ופופולאריים של ליקריץ:

שורש ליקריץ מכיל תרכובות נוגדי דיכאון רבות ומהווה חלופה מצוינת ללקיחת כדורים נגד שינויי מצבי רוח. החומרים הטובים שלו מאזנים ריכוזים של הבלוטה בגוף שמפרישה חומרים מדכאים למוח, מה שמחזק את היציבות בהרגשה הכללית.

ליקריץ משומש כיום כתרופה צמחית להתמודדות עם מחלות רבות כגון: מחלות נשימה, כאבים ברגליים, נשירת שיער, ריחות לא נעימים, פצעים מוגלתיים, דיכאונות, הצטננות ושפעת, שיעול, קשקשים, נפחת, דלקת חניכיים ועששת, גאוט, צרבת, HIV, זיהומים נגיפיים, זיהומים פטרייתיים, אולקוס, בעיות בכבד, מחלת ליים, פסוריאזיס, שלבקת חוגרת, כאבי גרון, דלקת הגיד, שחפת, כיבים, זיהומים פטרייתיים, הגדלת ערמונית ודלקת פרקים.

נוסף על כך, מאות חומרים שעלולים להיות מסייעים בריפוי זוהו בליקריץ והפכו אותו לצמח מזון על מאוד מוכר. ליקיץ מכיל תרכובות פלבנואידים ואסטרוגנים צמחיים (פיטואסטרוגנים) שמפעילים השפעות מועילות רבות בגוף, מה שהופך את הליקריץ לצמח רב ערך לטיפול במגוון רחב של מחלות. כגון: ליקריץ מתועד היטב בריפוי כיבים, זה יכול להוריד את רמות החומצה בקיבה, צרבת, בעיות עיכול ולהקל ביציאת צואה. ליקריץ נלחם בגירויים של דלקות והתכווצויות במערכת העיכול.

ליקריץ מסייע לשפר את החסינות של הגוף על ידי הגדלת רמות של אינטרפרון, חומר כימי במערכת החיסון שנלחם בווירוסים. ליקריץ גם מכיל נוגדי חמצון רב עוצמה, כמו גם פיטואסטרוגנים מסוימים שיכול לבצע חלק מהפונקציות של האסטרוגנים הטבעיים של הגוף שמועילים מאוד במהלך גיל המעבר. במערכת הנשימה לליקריץ יש פעולה דומה שמרגיעה שיעולים.

ליקריץ, או שוש קירח, עובד כמו אספירין ומועיל בהקלת חום ומרגיע כאב גרון וכאבי ראש. ההשפעה אנטי אלרגנית שלו היא מאוד שימושית עבור קדחת שחת, נזלת אלרגית, דלקת הלחמית ואסטמה. אולי על ידי ההשפעה החיובית על בלוטת יותרת הכליה, הליקריץ הוא כל כך יעיל.

ליקריץ מקל על גודש ושיעול על ידי כך שהוא עוזר לשחרר ריר בדרכי נשימה. זה גורם לשיעול להיות יותר "פורה" ולהביא את הליחה החוצה. העשב גם מרגיע כאב בגרון ונלחם וירוסים הגורמים למחלות בדרכי הנשימה וייצור יתר של ליחה.

ללא ספק ליקריץ הוא צמח בריא מאוד שיכול לעזור לכם להתמודד עם בעיות רפואיות רבות. אם אתם סובלים מאחד מהמחלות שהזכרנו לעיל, חשוב שתוסיפו ליקריץ לתזונה היומית שלכם. אכילה של כמה מנות ליקריץ בשבוע ישפרו את המצב הבריאותי שלכם פלאים.

ספירולינה פול לייף


מזון על ותוספי מזון




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב